Aquest lloc web utilitza cookies, pots veure la política de cookies, aquí

Política de cookies +

Manteniment del centre

Manteniment de les instal·lacions i de l'equipament

Administració-Manteniment

Milloreu el control de les incidències en el centre i gestioneu-les amb rapidesa.

  • Tot el professorat, així com personal d'administració i serveis, pot afegir un requeriment, en un espai o lloc del centre.
  • Aquesta informació arriba en temps real al responsable o responsables de manteniment.
  • El responsable, atén cadascun dels requeriments i registra l'acció feta segons l'estat de la mateixa:
    • Pendent: És l'estat inicial, quan l'incidència no es troba solucionada.
    • En resolució: Quan l'acció requereix d'una acció externa, o a l'espera d'una solució definitiva.
    • Tancada: Quan el responsable registra una acció definitiva i tanca el requeriment.
    • Validada: És el tancament definitiu si l'usuari que ha registrat el requeriment, dona per bona la solució feta. En cas contrari, el requeriment passarà a pendent de nou.
  • Mantindreu sempre un registre actualitzat i en temps real, de les accions fetes en cadascun dels espais del centre.

Detalls

Permisos-Rol : Administradors-Coordinadors-Tutors-Professorat-Pas

Localització-Menú : Administració

Funcionalitats relacionades